دانلود کتاب Ace the IELTS: IELTS General Module – How to Maximize Your Score

دانلود کتاب Ace the IELTS: IELTS General Module - How to Maximize Your Score
دانلود کتاب Ace the IELTS: IELTS General Module – How to Maximize Your Score

نظرات خوانندگان در مورد کتاب

این بهترین کتاب آمادگی آیلتس است

“انگلیسی من به عنوان یک مبتدی خیلی بد است. من خیلی خجالتی هستم و در صحبت کردنم اعتماد به نفس زیادی ندارم. همیشه وقتی می نویسم در مشکل هستم. اوه خدای من! من با خودم خیلی مشکل دارم و چگونه می خواهم آزمون رو انجام بدم؟برای مهاجرت باید امتحان آیلتس بدم.احساس میکردم که قطعا بهش نمیرسم.باید کار کنم و وقت کافی برای خوندن کتاب ندارم.آررررره….!!! “…همه اینها زمانی در فکر من بود که برای اولین بار می دانستم که باید برای درخواست ویزای مهاجرت مهارتی اقدام کنم بدون اینکه شرکتی در کلاس های دوره آمادگی آیلتس یا حتی مطالبی برای آماده سازی، آزمون آیلتس را انجام داده باشم. خیلی استرس داشتم و نمیتونستم بخوابم. من به دنبال کتاب های قبلی آزمون آیلتس، دانلود رایگان آزمون های قبلی آیلتس و هر کاری که می توانستم انجام دهم، بودم.

من با دوستم در مورد این نگرانیم صحبت کرده ام. او گفت که وبلاگ آیلتس را دارد که می تواند به من کمک کند تا خودم را آماده کنم. اون لینک رو برام فرستاد من به لینک پیوستم و برای عضویت در وبلاگ ثبت نام کردم تا یک ایمیل روزانه از آنها دریافت کنم. من روزانه ایمیلی از وبلاگ دریافت کردم تا اینکه یک روز توسط سیمون این کتاب به من توصیه شد. صاحب وبلاگ گفته بود این کتاب واقعا مناسب من است.

یعنی برای کسی که هرگز در هیچ دوره آمادگی آیلتس نرفته است. این کتاب واقعاً به من کمک کرد. همه چیز در مورد نکاتی برای انجام تست های آیلتس است که مفید و مفید است. این بهترین کتاب آمادگی آیلتس است که تا به حال دیده ام. این کتاب را به شما دوستانی که می خواهید آزمون آیلتس را بگذرانید و هیچ منابعی برای آماده سازی ندارید توصیه می کنم.

با این وجود، باید از سیمون تشکر کنم که این کتاب مفید آیلتس را به من توصیه کرد. من هرگز بدون توصیه او از آن باخبر نمی شدم.

نظر یک مدرس

وقتی شروع به خواندن Ace the IELTS کردم، فکر کردم در شرف خواندن کتاب تکراری دیگری هستم. با این حال، متوجه شدم که اکثر قطعات توصیه‌ای که نویسنده ارائه می‌کند دقیقاً همان است که معمولاً به دانش‌آموزانم می‌دهم تا آنها را برای کسب امتیازهای عالی در این امتحان آموزش دهم. من بیش از دو سال است که به مردم آموزش می دهم، و چیزهای زیادی از نویسندگان مختلف یاد گرفته ام. اگر مثل من به افرادی برای آیلتس آموزش می دهید، این کتاب باید برای شماست. باور کنید از بودن این کتاب در قفسه کتاب هایتان، پشیمان نخواهید شد. تمام فصل‌های مختلف فوق‌العاده هستند و دانش‌آموزان شما از قبل برای این نوع اطلاعات ارزش قائل خواهند شد.

کتاب عالی برای موفقیت در آزمون آیلتس

این کتاب واقعاً عالی است، همه نکات واقعاً مفید هستند. من فقط 3 هفته قبل از امتحان با استفاده از این کتاب نمره 7.5 گرفتم. من واقعاً توصیه می کنم اگر زمان کافی برای انجام یک دوره را ندارید، آن را بخرید.

کتاب عالی برای آیلتس!

من به طور تصادفی این کتاب را در اینترنت دیدم. دریافتم که این کتاب واقعاً برای من مناسب است، زیرا مشغول آماده کردن متن آیلتس خود در 7 می امسال هستم که باید تا آنجا که می توانم نمره کسب کنم. حالا دارم مهارت‌هایی را که در این کتاب ارائه شده، بررسی می کنم. امیدوارم بتونم به نمره ای که میخوام برسم ممنون سیمون.

ace IELTS کتاب بسیار مفیدی از نکات

من به دنبال منابعی برای آماده شدن برای آزمون آیلتس بودم. این کتاب را پیدا کردم و پس از خواندن تمام نقدها یکی برای خودم گرفتم. این کتاب به شما نکات زیادی را می دهد تا در مدت زمان کوتاهی به طور موثر آماده شوید. دانستن زبان انگلیسی تنها شرط لازم برای قبولی در این آزمون نیست. دانستن نحوه نزدیک شدن به آزمون در زمان و محدودیت های داده شده بسیار مهم است. به نظر من این کتاب در این زمینه بسیار مفید است.

محصول عالی! این به طرز شگفت انگیزی طراحی شده است تا همه چیز را در مورد آزمون آیلتس در کمتر از 3 ساعت به شما آموزش دهد. همانطور که سیمون در کتاب اشاره کرد، در امتحان هیچ غافلگیری وجود ندارد. تنها کاری که انجام هید خواندن و آگاهی از دستورالعمل ها و تمرین امتحان است. این کتاب را به همه کسانی که می خواهند این آزمون را امتحان بدهند توصیه می کنم.

راهنمای عالی

من برای مقاصد مهاجرتی برای آیلتس آماده می شوم. این بهترین کتابی است که من دارم، همراه با راهنمای تمرین رسمی آیلتس. کتاب تنها 60 صفحه است و همه چیز بدون کش دادن بیهوده توضیح داده شده است. مستقیما به نقطه اصلی ماجرا می رود. باعث می شود به راحتی مقاله بنویسید، فقط باید برخی از قالب ها را به خاطر بسپارید و برخی از آنها را با جملات پیشنهادی شروع کنید. من به آزمون برای رفتن کانادا نیاز دارم.

منبع عالی برای آمادگی آیلتس

این یک کتاب عالی است که من آن را به همه کسانی که در حال آماده شدن برای ماژول عمومی آیلتس هستند توصیه می کنم. نکات زیادی را ارائه می دهد و شما را از تله هایی که در این آزمون با آنها روبرو می شود آگاه می کند. این به من کمک کرد تا آزمون را به صورت سیستماتیک آماده کنم و آن را به خوبی انجام دهم. من از سیمون برای ارائه این منبع عالی تشکر می کنم.

بسیار خوب، آنچه را که نیاز دارید به شما می دهد.

کتاب خیلی خوبیه. این تکنیک ها، نکات، ترفندها و هر چیزی که ممکن است برای کسب نمره بالا در آیلتس نیاز داشته باشید را ارائه می دهد. وقتی شروع به مطالعه برای امتحان کردم، عاشق این نوع کتاب شدم چرا که مستقیماً به سر اصل مطلب می رود.

بسیار مفید و آسان برای درک

از آنجایی که در حال مطالعه و آماده سازی خودم برای شرکت در آزمون آیلتس بودم، این کتاب برای من مفید بود. این راهنمای مختصر، آسان برای درک، روشن و شامل نکات بسیاری در مورد الگوهای آزمون است.
من کتاب “Ace the IELTS” را قبلاً به همه دوستانی که در آزمون آیلتس مطالعه و شرکت می کنند توصیه کرده ام.
این کتاب راه خوبی برای شروع و سپس تمرین بیشتر با شرکت در آزمون های آنلاین است.

خیلی از دوستانم کتاب های Simone را برای آیلتس توصیه کردند

خیلی از دوستانم کتاب های Simone را برای آیلتس توصیه کردند و گفتند این یک جاده برای نمره بالاست. در واقع این درست است، بعد از اینکه کتاب را گرفتم، متوجه شدم کتاب عالی است. مطمئنم پس از مطالعه این کتاب و پاسخ به تست های پیشنهادی و پیروی از برنامه آن، آیلتس را قبول خواهم شد و نمره لازم را ثبت خواهم کرد.
با تشکر از سیمون برای تلاشش در این کتاب.

این واقعا یک کتاب خوب برای کسب یک نمره خوب در آیلتس است

این واقعا یک کتاب خوب برای کسب یک نمره خوب در آیلتس است. نکات و تکنیک های ارائه شده در کتاب بسیار به شما کمک می کنند. این نکات باعث بهبود امتیاز می شود. حتی اگر شما در زبان انگلیسی خوب باشید به این معنی نیست که در آزمون آیلتس موفق خواهید شد، مگر اینکه بدانید چگونه زمان خود را مدیریت کنید و برای آن آماده شوید. این کتاب به سازماندهی و استفاده حداکثری از پتانسیل شما کمک می کند. من این کتاب را توصیه می کنم.

به نظر من این کتاب خیلی خوب است. نکات ارائه شده توسط نویسنده واقعا مفید است. من کتاب را کامل نخوانده ام، اما هر چه خوانده ام، آن استراتژی ها را در تمرین خود به کار برده ام و معتقدم که پیشرفت زیادی کردم.

کتاب عالی که مرا به دادن جواب های صحیح هدایت کرد

کتاب بسیار خوبی برای مبتدیانی است که قصد مهاجرت دارند. مطالب دقیقا همان چیزی را دارند که برای خواندن، نوشتن، صحبت کردن لازم است. من عاشق کیفیت ترفندها و مواد مورد نیاز برای یک داوطلب آزمون هستم. این کتاب یک استراتژی نسبتاً خوب ارائه می دهد با تشکر از سیمون برای کتاب فوق العاده !!!!!

این کتاب به من کمک کرد تا زمانم را در آزمون بهتر سازماندهی کنم. از کتاب برای تمرین شنیدن و خواندن استفاده کردم. این به من کمک کرد تا زمان زیادی را در آزمون صرفه جویی کنم. من هنوز در حال تمرین و آماده سازی خودم هستم. با تشکر از کتاب و وب سایت شما سیمون. با احترام لنا.


دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.